Flera tänder

Jag fryser och är hungrig. Ser fram emot havregrynsgröt när jag kommer hem. Jo ni, det är knapert!
Tog mig en underbar promenad idag innan jobbet. Så jäklarns skönt ute var det! Soligt och fint!

Igår märkte jag att Isabelle fått nästan 4 st kindtänder. Dom har ploppat upp utan att nån märkt nåt. Dom brukar väl göra extra ont? Men har inte märkt av nåt gnäll inte... Så nu har hon nästan 12 tänder.

NEJ nu kom jag på att jag inte har mjölk hemma. Bara en oöppnad som gick ut på juldagen typ...
Ingen mjölk = Ingen gröt. Det var väl själva fan... Måste jag åka och handla? USCH va jobbigt! Måste hem så fort som möjligt så stumpan somnar i tid. Upp med tuppen i morrn ju! Äh får ta mig macka och te då.

Jaja...har inga speciella planer i veckan. Ska försöka hämta tv-bänken nån dag och helgen ser jag fram emot. Då blir det roligheter =)

Ha en underbar vecka mina vänner och ovänner!




Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0