Hey baby!

Nu kan Isabelle säga Hey baby också. Kan vara bra att kunna om hon ser nån snygging på dagis.

Sitter på jobbet nu. Har börjat med ett 1000-bitarspussel. Jag är ju inte en sån människa som har tålamod att sitta och pillra på med sånt, men i brist på annat att göra (hoppas inte chefen läser detta) så gör jag ett försök. Har inte kommit så långt än, men när jag väl hittar bitar som passar ihop blir jag lycklig!

När jag slutat ska jag åka till lekstugan och möta upp T & Bellie där. Vi hoppas på att hitta en billig barnvagn. Såg att det var 70% på just barnvagnarna där. Kan det vara möjligt? Håller tummarna för att vi hittar nån som faller oss i smaken.


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Hey baby! haha det är väl något att berätta för henne när hon blir stor! Ett av dina första ord var "hey baby" :D Hoppas ni hittat en barnvagn idag nu:)

2010-01-25 18:07:22
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0