Let´s dance

Idag kom mamma och syster på besök. Och med sig hade dom donken-mat. Man tackar man tackar!
Passade på att få skjuts till bilen så jag kunde handla lite.
När dom åkt hem så la jag stumpelumpan. Hon somnade fort. Det är så skönt att man bara kan lägga sig bredvid henne både vid middagsluren och på kvällen så somnar hon. Ibland tar det ju tid, men hellre det än att vara tvingad att gå med vagn eller bubba omkring på som vissa gör. Huga va tungt. Men ändå är hon inte så fasligt tung. Enligt våran våg låg hon på 10,5 kg. Trodde det var mycket mer men...
Det blir väl bvc i slutet av månaden så då får man väl se riktigt. Hoppas hon slipper bebisvågen som dom ligger på. Det var ju skittrångt på den sist och nu är hon ju större!

Bjöd Tommie på lite mat idag också. Det var nog uppskattat. Tror inte han lagat nån riktig mat sen vi flytta i sär.
Men han går väl och snyltar i söderrå antar jag :P

Kvällen har jag och Bellis spenderat framför Let´s Dance. Kunde inte låta bli. Dom flesta var ju riktigt duktiga. Inte lika kul då ju. Men gubben från bygglov var ganska underhållande att se på.
Och gumman har hållt på och dona med sin lilla negressdocka :D Lagt na i vagnen och babysittern, burit omkring och matat med "välling". Hon är så gulligull! Här om kvällen fick jag ca. 78 pussar innan hon somnade.
Hon är så härlig så jag skulle kunna äta upp na! Hon satte på sig min mössa idag också, men så fort jag tog fram kameran åkte den av.

Är ju dåligt med bilder nu förtiden. Men jag vet inte vart min sladd är...skulle för övrigt behöva en ny kamera! Och en massa annat.

Har förresten beställt en gullig väggdekor till lekrummet nu. Prinsess-tema. Måste ju få det att se lite tjejigare ut när det är blåa tapeter. Ingen aning om det kommer passa sig, annars köper jag nåt annat.
Till slut är det väl elefanter, prinsessor och älvor över hela väggarna...Men men...
Less is NOT more när det gäller lekrum :)

I morrn har jag bjudit över min far på middag. Får se om han och nåt mer sällskap dyker upp.
Tjingeling!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0