Wiiiii

Idag kom min älskade mor på besök. Då passade jag på att tvätta i godan ro, och duscha, föna och platta håret som jag aldrig annars hinner eller orkar. Vi beställde ost/skinksallad. Fick rhode island-dressing. Det gillar jag INTE.

När hon åkt hem vek jag och Bellis tvätten. Hon är ju så hjälpsam av sig =)
Sen åt vi lite mera sallad som vart över och åkte sen till Håsta och fick spela lite WII. Gillade fäktningen mest.
Hugga sönder ägg och sånt :P

Nu har vi bara suttit och kollat på let´s dance och ätit ostkrokar. Fast är solo nu för stumpan sussar sött.
I morrn ska jag lämna av henne hos sin farfar, och jag åker och jobbar.

Ingen feber har vi märkt av idag heller. Lika pigg som vanligt, fast förkyld är hon ju fortfarande.

Skickade en sms-röst på Mattias nu :P Mest för att pengarna går till jordbävningsoffren i Haiti. Vill skänka mera men måste vänta på löningen. Det hoppas jag DU gör också!
Hör nu på nyheterna att spam skickas ut på nätet av bedragare som lurar till sig pengar som dom skriver ska gå till Haiti. Sjuka idioter!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0