Isabelle

Kurre Smack skickade Björn Afzelius låt "Isabelle" till mig och trots att jag hört den jättemycket så har jag aldrig lyssnat på den. Men nu vet jag att den handlar om hans dotter Isabelle och orden passar väldigt bra in på min Bellis med. Låten blev plötsligt ännu vackrare nu. Trodde inte det fanns en låt om Isabelle men nu vet jag.


Solen lyser i ditt hår
Marken blomstrar där du går;
Om du ber mig skall jag stilla vågorna
Varje rörelse är sann
Världen vilar i din hand;
Om du ber mig skall jag vända floderna
Isabelle

Jag har gett dig detta liv
jag har sett dig bliva till;
Om du ber mig skall jag tysta vindarna
Jag blir gårdagen för dig
du är framtiden för mig;
Om du ber mig skall jag släcka stjärnorna
Isabelle

Jag kunde svalka öknarna
Jag kunde smälta isarna
För en oersättlig stund i din närhet
Jag kunde skingra skyarna
Jag kunde lyfta slöjorna
För ett svindlande bevis på din kärlek
Isabelle

Jag kunde svalka öknarna
Jag kunde smälta isarna
För en oersättlig stund i din närhet
Jag kunde skingra skyarna
Jag kunde lyfta slöjorna
För ett svindlande bevis på din kärlek
Isabelle

http://www.youtube.com/watch?v=6gGHzHuHPk4



Fint va? :)


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0