Sprak och brak

Gick och la mig ganska tidigt igår. Men alldeles efter jag lagt mig till rätta så hör jag hur Isabelle spyr ner hela sin säng. Då var det bara att kliva upp igen. Stackars liten. Sånna här gånger vill man ha tvättmaskin. Men jag slängde in två maskiner på förmiddagen idag då det var ledigt. Då hade man tur.
Vi har tagit det väldigt lugnt idag. Stumpan har vart kass i kistan och haft lite feber. Käkat lite vindruvor och festisar.
Själv fick jag thaimat som familjen hade med sig hit. Dom kom på egen risk. Hoppas dom inte blev smittade. Jag har inga känningar än iaf.

Har haft oerhört tråkigt idag. Tillslut måsta jag bara gå ut en sväng. Tänkte ta en liten promenad med vagnen. Svängde in på öb för att köpa några saker, sen tänkte jag fortsätta. Men när vi är där inne så hör jag världens brak, sprak och bubbel från Isabelles lilla rumpa. Så då var det bara att skynda sig hemåt eftersom jag inte hade med skötväskan. Så var det med den promenaden.

Har mest kollat på tv hela dagen och stumpan har vart så klängig. Men pigg emellanåt. Hon lekte ju med dockan en stund och skulle byta blöja. Hörde hur hon höll på och dona inne i badrummet, sen blev det oroväckande tyst så jag måste gå dit. Då har hon skruvat upp en liiiten tandkrämskork och smörjer dockans rumpa. Innan hade hon såklart torkat med papper. Hon vet precis hur det ska gå till :P Som tur var hade det inte kommit så värst mycket tandkräm ur tuben.

I morrn blir vi hemma igen. Sen är jag ledig resten av veckan hur som helst. Moget.
Så står det till idag, tackar som frågar!



Det blir mycket bad sånna här dagar...(gammal bild men alltid lika söt) :P

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0