Bärspolare

Idag var vi på bangkok-kajen och käka thaibuffé. Mamma försökte oavsiktligt lura dom genom att bara betala för 3 i stället för 4 som vi var, men den gubben gick inte. Haha...pinsamt.
Hon hade ju även vart på Thomas Järvheden när dom var i Sälen, såklart satt dom vid bordet närmast scen och VEM tror ni inte blir utsatt för massa frågor av Järvheden om inte min nervösa mor...åååh vad jag skulle vilja vart där och sett det!

Knallade sen lite på stan, köpte en asskön kofta för en 50-lapp, åsså har man tvättat där emellan, käkat semla, osv.

Stumpelumpan min fick följa med till Ljusdal. Tommie ville ju "ta några öl" i kväll. Haha ska vi bli bärspolare nu då eller? Mja...får se vad vi hittar på. Kan bli skoj. Är som vanligt både jobbigt och skönt när Isabelle åker. Det infinner sig ett enormt lugn i lägenheten som jag inte är van vid. Jag saknar henne samtidigt som jag känner att jag är värd att få ta det lite lugnt ibland. Hon är en krävande liten dam =)

Skulle vilja ta en tupplur nu. Kanske ska göra det...nä kommer inte gå.
Welliwell. Trevlig helg! :)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0