Brunett

Sitter på jobbet och svettas nu. Säg inte att det är min tur att få feber. Kanske bara är varmt här? Eller kaffet jag dricker...whatever.

Det gick jättebra att lämna Isabelle i morse. Hon hoppade över till fröken frivilligt utan grin. Kan bero på att jag påminnt (?) henne om att dom har hennes favvoleksak där: Rutchkanan! Så den skulle hon minsann åka idag.
Sovit gott har vi gjort också. Jag ska försöka få stumpan i säng vid sju i kväll med. Det brukar bli lagomt när man ska upp sju dagen efter.

Vad ska man laga till middag då tro? Fiskpinnar, pyttipanna, eller nåt annat snabbt och småtråkigt. Men man kommer väl ha tösen klängandes i hasorna. Hon har ju blivit så van vid att bli buren nu på sistone då hon vart sjuk och ynklig så nu är det massor med gnäll om man inte lyfter upp när hon vill. Skitjobbigt! Så oftast brukar hon få sitta uppe på arbetsbänken bredvid spisen och hjälpa till när jag gör mat, men det är jäkligt tufft att vara på sin vakt hela tiden så inte dom små fingrarna bränner sig. Fast hon är väldans duktig och sköter sig bra trots sin unga ålder kan jag säga.

Förresten har jag glömt att nämna att jag numera är en brunett! Jag köpte två Brownie-toningar från H&M och slängde i på fredagkväll. Blev ganska bra om jag får säga det själv. Det blev lite ljusa partier kvar men inte så det ser konstigt ut. Ska leta reda på kameran sen så kanske jag slänger upp ett kort.

Inte långt kvar till påsk heller. Då händer det säkert nå skoj. Skulle helst vilja jobba och tjäna päningar, men som vanligt vill inte mitt schema det.

Jag har måndag idag. Jobbigt. Fast skönt, för om en timme är det bara två arb.dagar kvar på denna vecka =)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Enkidodilie

Nej men på påsken ska man väl ändå dricka...saft?

2010-03-09 15:43:17

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0