Bubbel

Igår efter jobbet åkte jag till solbågen där Tommie och Isabelle var och firade lille Linus. Fick smaka en godan smörgåstårta. Och Isabelle satt och sjöng för fulla muggar med Laila. Trevligt! Och storlufsen var större än någonsin tycker jag.

Och idag började vi dagen med att fräscha till oss. Jag och Isabelle. Man måste ju vara ren och fin nån gång ibland också :) Så Bellis fick ta sig ett bad. Ett bubbelbad. Har köpt ett riktigt badskum nu. Hon gillade inte alls skummet från början och såg mest äcklad ut av det, men vande sig tillslut.

Sen kom T och snyltade mat. Vi gjorde pasta med bacon som han tjatat om hela veckan.

Sen packade vi ihop lite nödvändigheter och åkte mot Jet. Om Isabelle skulle vara vaken när vi kom dit tänkte jag svänga upp till Håsta, men såklart sov hon djuuupt så då åkte vi vidare till Ljusdal i stället. Så vi får göra ett nytt försök kanske i slutet av helgen om inte Sandra håller på och krystar dvs...

Alltså är vi i Ljusdal igen. Käkat våfflor, gick promenad till mammas jobb och hälsade på. På vägen tillbaka skulle Isabelle gå själv. Och hon gick ända därifrån (som ligger vid polisstation) ner på köpingen och upp vid coop. Där fick hon så lov att hoppa i vagnen, annars skulle hon väl fått träningsvärk. Såg världens äckligaste katt också. En vit, skabbig med konstiga öron. Såg ruskigt blöt ut.

I morrn får vi se. Kanske lite kyrksjön och lite Låka.



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0