Farmorkläder

Idag gick jag runt kyrksjön med mamma och Isabelle. Slitigt för en sån som typ aldrig motionerar.
Och mammas älg-ben är inte att leka med...

Sen åkte jag och I till låka. Hälsade på pappa, farmor, farfar. Lekte i snön, lyssnade på det icke-existerande ljudet. Vet ni hur skönt det är med total tystnad? Så jävla härligt att vara där.
Fick mat och även en hel del kläder eftersom farmor vart i sthlm och köper kläder som hon inte provar. Så man fick nån tröja och ett par jeansleggings. Man tackar. (Nä, för en gångs skull hade hon inte köpt bara farmor-kläder.) Och fick även en parfym. Och Isabelle fick en jättefin vit luvtröja/vårjacka. + en hemmagjord baskeraktig sak :)

Isabelle blev helt övertrött när vi var där och började sjunga och dansa som en tok. Massa konstiga rörelser som måste komma från dagis. Väldigt underhållande må jag säga!

Snart börjar let´s dance. Och vem vinner? Personligen spelar det absolut ingen roll. Jag tycker båda paren är grymma. Vissa hetare än andra men...det är väl dansen som räknas :P

Imorrn blire köpingen. Åker hemåt. Eller inte. Får se vad vi känner för.
Trevlig helg :)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Hörru duuu.. Jag kör på en spontanutgång med Helen o co imorrn, häng på vettja!!:) Blir nog sköjj!

2010-03-26 22:07:35
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0