Klipp

Varför måste min diskmaskin låta som en brunstig tjur? Det låter förjävligt!

MTV igång som vanligt. Samma låtar om och om igen.
Hittills har vi inte gjort nåt vettigt av denna dagen.
Lekt, kollat på bompa bompa. Blodpudding med lingonsylt och keso till lunch. Gut!
Men måste börja köpa hem grönsaker, inte bara för min skull, men för pluttan. Jag är så dålig på det.
Kok-grönsaker kan man ju köpa, dom blir ju iaf inte gammal i första taget som dom "färska" som jag försökt mig på...

Nu sover stumpan sin middagslur. Då passar jag på att blogga, dricka kaffe och chilla.
Idag har pengarna rullat in och det ska vi fira genom att storhandla. Det är VÄLDIGT behövligt! Det ekar i kylen.

Klippte bort lite hår på Isabelle idag också. Luggen var lite väl långt ner i ögonen på henne. Har försökt fått henne att ha ett hårspänne i och en liten tofs där bak. Ser så otroligt söt ut då, men tyvärr vill hon inte ha så nån längre stund. Så nu klippte jag bort lite fjun medan hon käkade russin. Hon har ju så tunnt hår. Men det kommer väl så småningom..börjar bli ganska långt där bak också så pyttelite toppar klippte jag där med.

När hon vaknat ska vi åka till Tommie och hälsa på. Kanske nån annanstans sen. Och så handling! Sen kommer mamma. Kanske man ska laga till nån god mat när hon kommer så blir hon nog glad =) Är så dålig på att bjuda henne på mat. Det händer nästan aldrig. Det är på tiden! Hon är såå värd det :)

Spelade in en filmsnutt på Isabelle i badet igår. Och så sjöng vi Kalle anka satt på en planka och då ropade hon MAMMA...se så stor jag är. Ok, bara mamma, men ändå =) Och medan jag spelade in så kom det massor med bubblor runt henne. Haha...gasar-Jonsson! Tyvärr blev filmen för lång så jag kunde inte skicka den till nån.

Undra om det går att skicka den kortare versionen till bloggen från telefonen. Min kassa telefon vet säkert inte hur man gör.

Jaja...ha en bra dag!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0