No potatobuns today

Igår var jag till Marajah. Drack mina 3 cidrar. Lugna pucks för mig. Mindre lugnt för vissa andra :P
Åkte in på järnvägs, men väl utanför bangade jag. Kände verkligen inte för att slösa 120 spänn på att gå in och märka att det var tråkigt och sen gå ut inom ca. 5 minuter, så jag gick hemåt.
Halt och jävligt men hade telefon-sällskap hela vägen så det var lugnt.
Kom hem vid kl. 23. Haha...men nästa helg blir det mer livat. Hoppas jag :P

Idag mådde man så bra. Härligt! Käkade lite innan vi åkte hemåt. Stannade en snabbis i delsbo på vägen också för att kolla in Maddes blivande lya. Kommer nog bli kanoners det.

Åkte direkt på Håsta och hälsade på. Sen till maxi och handlade. Det enda jag var ute efter förutom mjölk, frukt, det vanliga, så var det potatisbullar. Och givetvis var dom slut!

När vi kom hem tänkte jag ta fram lite påsk. Hittade en duk. WOOOAAAJ liksom. Hoppas Isabelle gör nåt påskpyssel i veckan på dagis :P Skulle skaffat lite ris. Skulle se fint ut på köksbordet...

Rensat massa kläder också som vi (Isabelle) fick. Begagnade, men ganska mycket fint ändå. Har packat ihop lite som kan ligga på dagis och skräpa.

Kikar på ballar av stål nu. En jobbig djävul är jävligt jobbig. Han är inte kul. Han går på alla äldre och jag tycker så synd om dom. Jag hoppas dom ersätter alla avklippta paraplyn.
Strippan gillar jag iaf. Hoppas han kommer snart.

Till veckan jobbar jag 8-16 Månd-Torsd. Sen får vi se hur det blir i helgen.



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0