Schema

Sitter på jobbet och försöker få fram ett schemaförslag. Jag tror jag är nöjd nu, får se vad dom andra tycker.
Jobbigt att behöva byta titt som tätt bara för att pussla in dagistider och sånt.

Hungrig är jag också. Tänker steka på potatis och köttbullar sen tror jag. Det skulle blivit med falukorv men den hade gått ut för flera dagar sen så det vågar jag mig inte på. Sånt brukar ju inte jag missa. Varför stoppade jag inte den i frysen? Vilket enormt slöseri. 800 gr falukorv åt helskotta! Lika en grädde står och är gammal i kylen. Suck...

Förresten hade jag inte glömt kryddan på rullbandet här om dagen. Jag hittade den i hallen. Haha den måste ha rullat ur.

Enormt varmt och skönt är det ute nu. Det droppar från taken och snön vräks ner därifrån också. Vårkänslor!
Nä nu hör jag att det är sex and the city på tv:n.

Ciao!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0