Skämskudden

Då är påsken klirrad. Don´t Worry Linda :P
Jag ska jobba på påskafton mellan 9-14. Mamma är barnvakt åt Bellis då. Sen får stumpan åka och vara med sin far och jag hänger med mamma till Ljusdal. Får lite god middag, gör mig i ordning, sen åker jag på partey hos Nordan.
Har bytt bort söndagen, så då får jag förhoppningsvis sova ut då jag både är jobb och barnfri. Tycker jag kommit på den perfekta lösningen =) Hoppas inget annat kommer i vägen bara. Så jag kan röja loss utan att tänka på att måsta köra dagen efter, eller kliva upp och byta blöja och sånt. Fränt!

Alltså det här med att byta till sommartid är ingen höjdare för oss med småbarn. Eller iaf inge bra för mig och Isabelle nu när man haft tidiga läggningar i veckan. Hur ljust som helst, och klockan är egentligen sex när hon lägger sig. Ovant. Så idag tog det en timme av babblande och sjungande. Till slut blev det mörkare och hon kunde komma till ro. Men när hon väl somnat så sover hon iaf. Inga vaknanden efter 2 timmar. (Peppar peppar)...

Färgade håret idag också. Passade på när fåret Shaun kom på bolibompa. Så jäkla rolig serie. Hur som helst blev det brunare, så nu känner jag mig totalt genomskinlig. Skulle vilja gå på nåt spray-tan-aktigt. Men håret är iaf blankt. Vettetusan om det blev samma färg på hela håret, men kan va nice med skiftningar också.

Kollar på dating in the dark. Orka nån som blir svartsjuk efter träffats i 5 minuter. Jag drar fram det som så många snackat om på sistone: SKÄMSKUDDEN!

DH inställt. Det gillar jag inte. Dom kunde väl delat upp triologin i stället.
Welliwell. Hajj!


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Wehoo! Bra jobbat Mallie:))

2010-03-31 16:12:38
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0