Slask

Helgen har vart bra! Träffat alla mina nära och kära.

På lördagen var jag, Madde, Elin och Linda i väg på Mary Kay-provning. Fick smeta in oss i massa krämer. Kändes gött. Men foundation i pannan passar tyvärr inte mig.

Sen åkte man hemåt och gjorde sig i ordning, sen blidde det partajande hemma hos Maddie. Drack vin och spelade spel. SKITKUL faktiskt! Sen blev det stadt. Skojskoj!

Igår åkte nästan hela familjen till sälen så jag och Isabelle vart nästan solo i huset. Bara Markus och tjejen kvar. Men vi klarade oss bra ändå. Tog en promenix, och så kom pappa med pizza. Gut.

Idag tog vi en fika med farmor och farfar. Sen åkte vi mot Hudik. Parkerade på Håsta, tog en promenad i det otroligt vackra vädret. Skitjobbigt att skjuta på barnvagnen i slasket. Men jag klagar INTE! Sen fick vi fika hos Sandra&Bakon.

Åkte sen och handlade lökar och en krydda som blev kvar på rullbandet. Så jävla typiskt, så maten blev inte fulländad idag.

Stumpan ville sova kl. sju. Hon ville inte läsa, bara sova.
Hon har vart pigg idag, snorig och lite hostig är hon ju men vi gör ett försök med dagis i morrn. Annars får dom ringa om dom tycker hon är för krasslig. Men snor och hosta kan hålla i sig skiiitlänge så då kan man väl inte behöva vara hemma eller? Så länge hon är pigg och vart feberfri i några dagar så..

Kollar på House nu och käkar gårdagens godis som jag inte orkade få i mig då jag gick och la mig vid nio.
Men men ha en go vecka! Tjo!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Ursäkta mig men jag var väl ändå inte med på Mary Kay? :P

2010-03-08 19:37:21
URL: http://cochise.blogg.se/
Linda

Tack för en SKITKUL helg!!;)

2010-03-08 20:25:30
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
Malle

Madde: HAHA näe det har du rätt i!

2010-03-08 20:43:02

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0