Träna!

Jag är så jäkla sugen på att börja träna. Jag skulle vilja träna nästan vad som helst, bara jag får röra på mig. Jag får panik att sitta här och fläska. Jaa, det är försent att fokusera på beach 2010, men det är skitsamma, jag känner att jag har massa energi som måste uuuut! Jag vill träna så svetten rinner och jag knappt kan röra mig efteråt. Det är ju så jävla skönt efter ett ordentligt pass av nåt. + att när jag tränar så äter jag bättre och nyttigare helt automatiskt.

Men man ska hitta tiden till det också. Men det borde ju gå och klämma in. Iaf 2 dar i veckan. Får ju gratis genom jobbet! Men jag saknar en träningskompis. Nån att boxas med och bara ha som sällskap och moraliskt stöd när dom läskiga biffarna glider förbi och är så mycket mer vältränade. Svårt att ta det första steget. 
Men jag ska börja...snart...typ.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Så synd att vi bor i olika städer!! Jag hade gärna ställt upp som din boxningskudde annars=)

2010-03-23 19:26:05
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
Elin

Du får haka på den där Linus, har hört att han tränar en del.

2010-03-24 08:10:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0