Skutan

Igårkväll var jag ensam hemma. Bellis sov hos sin far och då passade jag på att göra det gamla vanliga som jag alltid gör när jag är själv. Städar, tvättar, viker, limmar, badar, tittar tv och sitter vid datorn. Allt i lugn och ro. Skönt!
Och nu är köket så vackert igen! Satte dit en duk och bytte plats på kaffebryggare och förvaringsburkar och helt plötsligt är det ett helt annat kök :) Feels good! Så jag gick fram och tillbaka under kvällen och beskådade min vackra skapelse. Har fortfarande inte hittat någon kakeldekor dock. Då skulle köket vara komplett! Och en kökssoffa skulle heller inte sitta helt fel. Ingen som har nån till övers?

Och aldrig kan jag sova när jag väl får. Nä, klockan 8 i morse låg jag och vred och vände mig så jag måsta kliva upp. Käka frulle, gjorde mig i ordning, åkte sen till T & I. Kollade på bamse. Sen åkte vi 3 ner på skutan och fikade. Isabelle valde en dammsugare. Hon ville hellre ha en sån än en chokladboll. Lik mor sin!
Sen åkte vi en sväng, stumpan somnade och jag hoppade av vid min bil och åkte till Igge, handlade lite på konsum och vidare till jobbet. Har haft en härlig dag här på jobbet. Fått vart ute ganska mycket. Promenerat i det fina vädret!

Sen ska man hem och mysa med stumpan. Jobbar kväll tisd-onsd också och Isabelle ska vara på dagis några timmar på eftermiddagarna. Sen är vi lediga resten av veckan.

Nu dampar min telefon. Kände det vibrerade till i fickan, stängs av och sen på.
Men det var väl bra så då?!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Anonym

lagerhaus har massa kakeldekor. vi köpte svart och röd där förr

2010-03-23 12:13:57

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0