Utförsäljning

3 timmar kvar till helg.

Gick superbra att lämna på dagis idag...som alla andra dagar. Men idag började hon gosa med fröken på en gång när hon hoppa över. Kind mot kind. Min lilla gullhöna ska då ställa sig in hos alla :)

Igårkväll drack hon jättemycket välling. Tror det blev sammanlagt nästan 400 ml. Det är väl inte farligt att dricka för mycket välling? Hon sa ju IGEN så då måsta hon ju få mera då. Hur som helst märktes det i morse då blöjan var överblöt och läckt igenom.

Igår var jag förresten på utförsäljning på folkets hus i Iggesund. Haha usch så tantigt att gå på sånt. Det var mycket 10 kronorsprylar a´la dollarstore, men även kläder. Jag köpte en fin beige, sommarklänning och en randig vår-mössa till Isabelle, och kritor, nagelsaxar, kuvert, en boll, och en liten grej till Willbur :P

Tänk vad med mössor Isabelle har samlat på sig. Jag är ett möss-freak. Hon hade en mössprovning i morse då hon gick igenom mösslådan. Och hon provade hur många som helst. Och hon är ju så söt i alla!

Vaniljyoghurt och vitlöksbröd nu. Perfekta middagen :P
Ljusdal imorrn eller på fredag. Ska bli nice!



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Sandra

Hehe present till Willbur! Vad snällt =)

2010-03-24 16:38:29
URL: http://sandrateodorsson.blogg.se/
Kristoffer

Det var allt snällt :D

2010-03-24 20:31:15
URL: http://hedblom.nu

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0