Bullbak

Igår spenderade jag och Bellis hela långa dagen i Strömsbruk hos Jennie, Johan och Lucas. Där blev det mycket lekande, cyklande men mest ätande! Dom bjöd på grillat och massa annat gött! Det var riktigt kul att komma i väg och hitta på nåt för en gångs skull =) Det läre vi göra om!
Vi kom hem framåt åtta och jag la mig samtidigt som Isabelle framåt nio. Sen sov vi till halvnio idag :D Så jäkla skönt! Hon vaknade dock vid två-tiden och ropade. Då kändes hon varm, tog av pyamasen, sen somnade vi om. Idag är hon ganska snorig och jag hoppas verkligen inte att hon ska gå och bli sjuk nu.

Nu håller jag på och bakar. Tog ut sista plåten med bullar nu. Doftar underbart! Håller även på och tvättar. Och småstädar lite här och där. Isabelle är i söderrå med sin papi. Snart ska jag åka dit också.

Har haft en härlig helg. Hoppas på en härlig vecka nu då :)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0