Energi

Trots att jag jobbat hela dagen har jag haft en väldig energi sen vi kom hem. Det måste vara det underbara vädret som gör det. Tyvärr har jag ingen trädgård att påta i, men jag har öppnat balkongdörren och släppt in lite friskluft. Har även städat och fått mycket hjälp från Isabelle. Vi plockade undan alla prylar i hennes rum, sen har vi dammsugit och Isabelle har gått omkring i heeela lägenheten och dammat med en trasa. Medan jag lagade maten höll hon på med vattenkranen, öste vatten hit och dit och drack. Det är det bästa hon vet just nu.

Nu har jag gjort i ordning hallen och satt dit min lilla bänk och bord och hängt upp nyckelhängaren på väggen. Det blev jättebra. Synd att tapeterna är så slitna där bara.

På Torsdag är det "Förskolans dag" och då är det maskerad på dagis. Vi tänkte dit en sväng på förmiddagen trots att hon inte ska vara där då. Men vad ska Isabelle klä ut sig till? Är det nån som har nåt förslag är det bara att hojta till.




Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0