Kelparken...

Igårkväll var man iväg och fick god mat hos Emilie. Tacos och sen en massa godsaker till efterrätt, och så lite chips, nötter och vin på det. Jag trodde jag skulle sprängas. Men det var riktigt trevligt iaf =)
Sen åkte vi in på köpingen. Först gick vi in på stadt. Där var det death metal som gällde så när bandet öppnade upp med ett ordentligt growlande så gick vi över på järnvägs. Där var det lite bättre. Men jag var så förbannat trött (som vanligt) så jag gick hem framåt ett. Jag har blivit för gammal helt enkelt.

Isabelle vaknade halvsju i morse. Jag kände mig som en levande död. Mamma tog hand om henne på morgonen, men stumpan kom in med jämna mellanrum och tyckte jag sovit färdigt. Tillslut klev man upp, käkade och gick till lekparken. Måste flika in att jag råkade skriva fel om lekparken nyss, jag stavade till KELparken. Haha, det lät som en snuskig park. Hur som helst gungade vi litegrann, sen blev det sovdags i vagnen. Men hon skulle minsann inte sova utan sin kanin så vi gick till mamma och hämtade den och då somnade hon på 2 röda.

Nu har vi grillat kött och majskolvar. Isabelle "gillar bajs", säger hon. Haha... Så jävla gött iaf.
Isabelle tog sin första cykeltur igår med min mor. Alltså sittandes på en cykelsits. Det var väldigt spännande verkade det som.

Lägger in bilder på lilla prinsessan som Amanda knäppt under helgen.











Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0