Min 25 årsdag

Nu börjar min 25-årsdag lida mot sitt slut. Jag har haft en riktigt bra dag må jag säga. Den började alldeles för tidigt dock, med en Isabelle som skulle upp 6.20.

Var ut i den kalla blåsten en liten stund på förmiddagen, sen gick vi in och gjorde tårta. Pappa och Farmor kom sen och Isabelle var trött och grinig men skärpte sig efter ett tag. Fikade och fick presenter. Blommor, hudkräm, elvisp, godis, en fet smörgåstårta och 25 hundralappar :P

Sen gick jag ut med stumpan så fick hon somna i vagnen, låg sen på balkongen. Men när Tommy & Eva kom så vaknade hon och var inte alls på humör då heller. Det blev en snabbvisit av dom. Fick ett presentkort på Texas på 300 kr. Perfekt inför morgondagen =)

Sandra, Bakon och  Olivia kom sen och fikade. Dom hade med sig 3 st växter som jag placerat ut lite här och där. Blev genast mycket hemtrevligare :)

Sen kom hela skånkarånket Jonsson´s. Då fick man skynda sig med paketöppningen då innehållet i ett paket måsta få luft. Då blev man liiite nervös. Öppnar upp och ser en BUR. Nej, måtte det inte vara en råtta. Nä, då hade dom skojat till det och lagt dit en datamus. Hehe :P Mycket bra! Fick även massa hårprodukter från Syoss, neccessär, örhängen och en urklippt mus från Erika.

Isabelle hade jättekul när barnen kom. Hon, Gabrielle och Erika lekte på bra. Efter en hel dags filmtittande och tårtätande var det välbehövligt. Efter lite trötthetsgnäll somnade hon gott.

Tommie och Linus kom också förbi. Linus och Laila gav mig 200 kronor på ICA :D Dom ska jag spara till dom fattiga dagarna då jag inte har råd med mat :P Och Tommie gav mig en rebus som jag hade svårt att förstå.
Men vi kom fram till att det var en bjudning på Texas + en kryssning. Om och när det blir av vet jag inte :)

Jag är jättenöjd med allting! I morrn kommer mami & CO. Då kanske man får nåt mer smått och gott :)
Tack för alla gratulationer och presenter!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Lena

Det där med buren och musen var en kul grej, skulle velat sett din oroliga min när du öppnade paketet, ha ha.

2010-05-14 13:22:49
URL: http://lelibe.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0