Proppad

Idag kom mamma, Amanda, Fredrik och Emma på besök. Jag bjöd dom på tortillagratäng. Mycket lyckat om jag får säga det själv.

Annars har jag mest tvättat och sånt. Fick hem massa nya (begagnade) kläder till Bellis också. Så nu är garderoben ännu mer proppad. Blev även en kaffetår i söderrå.

Nu sitter Isabelle i sin morgonrock och tittar på Pingu. Men jag misstänker att det är dags för ett blöjbyte.
Sen är det väl sussa.

I morrn åker jag till sthlm nån gång mitt på dagen. Kommer hem på måndag eftermiddag. Hoppas att det blir en trevlig resa.

I kväll blir det väl talang och modern family.
Trevlig helg!

P.s Jag är oerhört missnöjd över att Anna inte gick vidare. Jag skulle vilja påstå att det är SKANDAL tillochmed...D.s.
P.s.2 Jag vet inte hur man skriver ordet tillochmed men jag vågar inte ha några mellanrum utifall det skulle bli särskrivning. Det skulle jag få fan för...D.s.2.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
L

Till och med eller t.o.m.



:D

2010-05-28 20:30:45
Malle

Ja just ja...smart där med förkortningen :P Tack L, då vet jag :)

2010-05-28 21:15:36
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0