Sjukan...

Idag har man jobbat på sjukhuset. Har inte vart där sen i somras så jag kände mig som värsta nooben och kunde nada, sen gjorde jag bort mig totalt när jag gav frukost till en fastande patient. DUM DUMMARE DUMMAST! Inga prover tog jag heller. Inte ett riktigt kärl så långt ögat kunde nå. Hur som helst kan jag sammanfatta dagen som intensiv och det har gått hur fort som helst. Lunchen satt som en smäck då man äntligen fick sitta en stund och äta och prata med en tjej jag jobbade med förra sommarn. Kul att träffa folk överhuvudtaget! Är ju så osocial annars.

Nu är jag hemma. Har käkat och sen blev det skitkalas då Isabelle förmodligen bara fått massa skit att äta med sin far så kommer all skit ut fortare än fortast. Nu skulle man haft en tvättmaskin. Så nu sitter hon och badar och blir ren och fin inför helgen. Ska ta upp henne och kika på bompa nu.

Hela helgen fri har man. Skööönt :)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0