Tråkväder

Idag hoppade jag in och jobbade extra. Ganska skönt att sitta inne när det vart sånt tråkigt väder idag. Men har som vanligt haft lite ångest över att lämna bort Isabelle när hon är lite krasslig. Hon låg och sov när jag kom. Fick väcka henne efter ett tag och då var hon helt borta. Låg jättestilla och sa inte ett ord på jättelänge. Men nu är hon sig själv igen. Tyvärr hamnar hon i säng senare i kväll eftersom middagsluren blev så sen. Nu har hon badat och nu sitter hon och tittar på Pingu. Smällt i sig välling, klementin och glass också. Mat funkar inge vidare. Backslick efter badet. Så jäkla snygg är hon. Jag måste ha världens snyggaste bäs.

Men hur länge ska hon vara sjuk? Hon har haft feber till och från, snorig i flera veckor, ögonen rann i några dagar, hostig, gnällig och hon har det allmänt jobbigt. Får se hur mycket dagis det blir till veckan.

I morrn är jag ledig. Ska bara i väg på en liten kurs om hur man hanterar datasystemet på vikariepolen. Man kan skriva in sig på datorn när man är tillgänglig för jobb på sjukhuset. Låter som en smart idé.
Och så måste vi handla. Måtte det vara fint väder i morrn så vi kan vara ute och lajja :)



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0