Trööött

Igår var det dags för den efterlängtade 25-årsfesten.

Mitt på dagen kom mamma och Amanda med presenter. Fick en jättefin vit bänk från Jysk som jag önskat mig länge. En sån som ska stå i hallen med tre vita korgar under. Like it a lot! Fick även en fin nyckelhängare, blingblingsmycken och shampo&balsam från Syoss. Jag har värsta syoss-kitet här hemma nu. Vilket fint hår jag måste få nu! Efter lite fika så tog dom med sig Isabelle till Ljusdal och jag donade lite hemma och gjrode mig i ordning.

Sen kom mina flickor till mig och gav presenter. Fick presentkort på massage, jättefin prydnad med skålar och ljus (svårt att förklara) från kardemumma. Då är det bra skit. Och så 2 diadem och hårspray. Tror jag inte glömt nåt.

Sen var det dags att åka ner på Texas. Alla kom i tid. Utom Tommie. Vi skulle vara där kl. 18. Jag ringde honom 17.45, då vaknade han till precis. Men det gick la bra ändå. Fick jättegod mat. 180 gr Oxfilé med strips, lökdip, guacemole (ingen höjdare) och bea. Tog en x-cider Mango till det. Mycket gott var det alltihop.
Sen åkte vi upp till Tommie. Jag blandade ihop bålen som enligt mig inte alls blev god, men många andra verkade gilla den eftersom den tog slut. Jag drack en rom&cola som blev för stark, och en piggelindrink som blev för stark, och en passoadrink som blev för söt. Herregud så misslyckade drinkar. Borde önskat mig ett drinkmått eller nåt. Tokmätt som man var så gick det helt enkelt inge bra alls att dricka för mig. Jag blev bara trött och seg. Kändes jättetråkigt att man ska sitta där och se halvdöd ut på sin egen fest. Men men, så blev det. Jag hade ändå trevligt, men det är jobbigt när man blir så trött.

Gick sen ner på bockarna. Svängde dom lurviga med Linda och Elin. Annars satt man väl och gäspade i ett hörn.
Nästa gång jag ska ha festligheter som innehåller mat ska vi då äta senare på kvällen så man kan ta nån drink INNAN i stället.

Idag är jag fortfarande trött. Värsta chocken när man kom ut och det var jättevarmt! Så när Isabelle kom hem igen gick vi ut direkt och har lekt i sandlådan och hittade dessutom en tvättid, så jag har tvättat och hållt på med det.

Nu har min lilla sötgroda badat och jag ska ta mig en dusch medan hon tittar på bompa.
Tack för en trevlig kväll ni som var med igår :)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Tack själv!!:)

2010-05-16 00:08:35
URL: http://lindanordquist.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0