Önskelista :)

Önskelista (Man får alltid önska) =)


Resa vart som helst, t.ex. 24/timmarskryssning ;););)
Nivea Antiwrinklekräm dag-natt ;)
4 gråa stolsdynor
Vinglas (måtte inte alla komma med sådana nu då...)
Presentkort –Kläder, hår, skor, bio, möbler, spa, resor, bensin, whatever.
Hampen-matta från IKEA, Brun el. beige el. svart
Vit, fluffig, rund matta
Morgonrock
En mus
En tantcykel
Skoförvaring
Elvisp
Stort Lakan till 180-säng
Snygga sängkläder
Nån bra bok. Helst verklighetsbaserat
Blommor
Hårspray -Syoss el. Tressemme (?) Inget dollarstore-crap
Diadem
Örhängen
Armband
Strumpor

Jaa, när man kommer till den punkten att man önskar sig strumpor så kan man liksom inte sjunka lägre i önskelistan, det finns inget mer jag kommer på alltså. Det är ju så svårt.
Och inte behöver jag nåt heller...räcker med goda vänners sällskap =) Såklart önskar jag mig massvis med dyra saker, men den önskelistan får mamma, pappa, farmor & CO :P

Tänkte även påminna köttätarfolket om att jag vill ha in mat-beställningen till senast måndag el. tisdag. Typ...

Nu gör jag kväller! God natt! :)



 

 


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0