Äpple

Måste skriva ner fler roliga saker Isabelle sagt... (jag tycker hon är ganska underhållande ibland...)

Igår pratade vi med Amanda på webcam.
Amanda: Har du byggt en snögubbe idag Isabelle?
Isabelle: Näe, mamma!
(det var väl iofs sant att jag gjorde mestadels av snögubben...bra med ärliga barn)

Ok, jag vet. Det låter inte kul när man skriver...hmm... Lika som när jag försöker dra ett skämt och hela rummet tystnar...

Och så frågade jag om hon ville ha ett äpple eller en banan efter maten.
-Näe, ketchup!
Mmm...vilken god efterrätt.

Men appropå äpplen. Är inte den där radioreklamen för rolig? Tror det är pressbyrån eller nåt. Då en gubbe frågar vad som inte är ett mellanmål av: en cocacola, ett äpple och en bulle. (typ...)
Och en unge svarar: Äpple är inget mellanmål, äpple är en frukt!
Kung! (tycker jag då...)




Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0