Frosseri...

Idag har vi vart lediga. Så skönt! Efter lite tv-mysande på morgonkvisten tog vi en promenad till lekparken borta vid Sandvalla. Dit hade vi aldrig vart förr. Ganska roliga grejer där :) Men vi vart inte så länge...Svängde förbi maxi på hemvägen. Kan inte hålla oss borta...

Isabelle vart väldigt trött och grinig när vi kom hem. -Måste sova nu, sa hon. Men det hann vi inte med. Hon fick somna i bilen på väg till hennes farfar. Lyckades faktiskt lägga över henne i vagnen sen, och där sov hon medan jag åkte iväg och gjorde en liten uppgift på ett prov. Nu måste jag bara ha lyckats! Isabelle skulle ju egentligen vart med sin papi men hans lastbil pajade i Umeå så han fick sussa på hotell i natt. Hans telefon är död och jag vet inte om han är kvar... hmm. Men men, när jag kom till söderrå och hämtade fick jag höra att fröken hade minsann klivit ur sin vagn själv när hon vaknade, men sen kunde ju stackarn inte ta sig in så hon stod på verandan och grinade när farfar upptäckte henne. Haha...men tror inte hon fick stå länge. Hoppas jag :P

Sen åkte vi till Strömsbruk till Jennie och Lucas. Där har vi ätit och ätit och ätit. Köttgryta med ris, pannkakor, sylt o grädde, kakor och en massa annat fika...ja herregud, fortfarande mätt! Gött var det :) Barnen lekte och hoppade och studsade hit och dit som två studsbollar. Verkade ha kul =)

Nu blir det lugna pucks resten av kvällen. Sen två dagars jobb och sen HELG igen. Ska för övrigt spendera den i Ljusdal. Trevlans =)

Bus i gungan i lekparken :)


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0