Godkänd!

Godkänd. Yes I am. Vem kunde ana det? Så nu slipper ni höra mitt gnällande om matten. Förhoppningsvis får ni höra om annat plugg-gnäll framöver...
Min lärare tyckte jag kunde fortsätta med matte C för det verkade inte som jag hade några större problem med matte. BAH! Fick även tillbaka geometriprovet där jag hade ALLA rätt. Mmm...jag är ganska awesome när det kommer till kritan. Nästa vecka ska jag gå dit och få det på papper med underskrifter och sånt, sen är det bara att skicka in till antagningen och vänta... Slutgiltigt svar får man ju inte förrän i slutet av december.

Nu har jag städat här hemma. Någorlunda tomt på golven åtminstone...
Snart ska jag bege mig till ett lunchpass bodypump, sen hämta Bellis och åka till Ljusdal. Hoppas det blir roligare där den här helgen. Skulle vilja fira mitt betyg. Men antar att ingen är hemma... eller?

Trevlig helg :)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Va härligt, Grattis!!! :) Jag som är hemma nästan varje helg ska ju såklart inte till ljusdal nu i helgen, drar iväg till stöschölm med mamma, pappa o syster ist=)Vi måste se till att pricka in en helg tillsammans snart!!

2010-11-12 18:04:02
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
Malle

Linda: Tack! Typiskt att du är borta då...Men absolut, det måste vi! Ha det kul i sthlm :)

2010-11-12 18:49:27
Emilie

Grattis Malle! Grymt gjort! =)

2010-11-13 20:47:44
URL: http://emiliehedberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0