Klump...

Helgen spenderades ännu en gång i Ljusdal. Väldans lugnt den här gången med.
På lördagen var vi på Föne julmarknad. Det var trångt inne på den lilla bygdegården. Det stank rök och svett och blä. Jag köpte en fin stengrej som man kan ha ett blockljus i. Ser fram emot att dekorera lite julpynt på mitt fynd. Isabelle köpte sig en saffransbulle som hon smällde i sig illa kvickt.
Var sen en sväng på köpingen. Var på Albins och köpte vattenfärger, så nu kan vi måla en massa hos mormor med. Annars gjorde vi inte så mycket mer.

Igår var det farsdag. Min pappa var i Alfta och spelade bordtennis så han såg vi inte skymten av tyvärr. Men jag lämnade den årliga farsdagspresenten (trisslotter) hos farmor. Sen åkte vi hemåt. Lämnade paket till pappa Tommie. Han fick kallingar och ett örngott där det stod "världens bästa pappa" på. Finfint! Sen blev det lite fika i söderrå, sen var jag iväg och tränade bort fikat. Inte smart att klämma i sig en kladdkakebit alldeles innan ett pump-pass. Trodde jag skulle spy av magövningarna.

Har en halvdag på jobbet idag, så snart slutar man. Jag ska ju iväg med bilsaten idag. Klump i magen...
Tänkte även passa på att ta en sväng i stan och leta varma skor/stövlar... synd att det ska vara så jäklarns dyrt.
Om jag inte hittar nu så kanske jag hittar några till helgen för då ska jag banne mig åka och hälsa på Elin i Sthlm. LÄNGTAR!!!

Men ha en bra dag och en bra vecka :)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Elin

Längtar med! Massor! Jag köpte sjyssta, varma och billiga skor på skopunkten.

2010-11-15 12:27:20
madde

Haha ja tack :) Nä men ja hitta inga motiv jag tyckte om och så hittade jag en rearulle på rusta som var fin. Har även köpt tyg jag tänkte rama in sen.. Ingen som har lika då ju :)

2010-11-15 19:05:47
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0