Service

Lämnade in bilen idag. Gjorde en liten vinterservice. Dom åtgärdade inget speciellt fel idag men jag bokade tid för det. Måste byta en spindelled, åtgärda nån spricka i nån rem (?), och så ska dom prova rengöra spjället så kanske ETS-lampan blir fixad. Men tyvärr kunde dom inte garantera att det räckte. Om inte så måste jag lämna in den på volvo. Slapp betala idag. Vi sköt upp det roliga.

Medans dom höll på med bilen fick jag så lov att roa mig själv på stan. Hittade ett par sköna skor. Det var broddar på dom. Tantvarning javisst! Passade på att gå till CUL för att få ut mitt betyg. Det skulle skickas hem till mig. Sen gick jag på donken. Alldeles själv. Tog en kaffe och en paj. Kände mig ensam och patetisk. + att jag inte kunde låta bli att lägga min mobil på brickan och sen ösa kaffe på den. Den känns lite kladdig och den luktar kaffe, men den funkar. Gick sen vidare på dollar store och köpte några julgrejer och en filt på jysk.

Fick lite gjort idag alltså. När jag hämtat stumpan på dagis åkte vi hem och lagade till lax. Och så har Isabelle tittat i leksakstidningar och visat ALLT hon vill ha i julklapp. Ska skriva ner det här sen.

Just nu vet jag inte vad jag ska göra. Skriva en packningslista inför helgen kanske... :) Jag älskar listor och lappar. Måste även skriva ner "Flemingsberg", så jag vet ungefär vart jag ska. Det blir en rejäl upptäcksfärd för mig! Hoppas jag inte missar centralen i år... n00ben.

Pics sen helgen då!

Lite stöddig när man nästan har ett blåöga...



Bad hairday...



Bus med morbror Fredrik... (gillar sälen)


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
madde

Apropå att kolla i leksakstidning med barn. Vi har ju såna där kataloger vi beställer saker ur och barnen brukar kolla i dem. De pekar på allt de vill ha och till slut pekar de på allt de ser utan att veta vad det är...haha "vill ha" bara :D

2010-11-15 21:41:11
URL: http://cochise.blogg.se/
Malle

Precis så var det när vi kollade också. Hon pekade på ungefär allt :)

2010-11-16 08:29:13
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0