Snowman

I morse var det väldans vitt ute. Det har snöat mest hela dagen. Såklart ville Isabelle ut och leka i snön. Så vi var ute en stund mitt på dagen. Gjorde en snögubbe. Skitkul!!! Kanske gör en till i morrn :)
Mamma kom inte idag. Kunde inte träna heller, så dagen blev inte det jag hoppades på. Förutom snögubben har vi inte gjort så mycket. Målat med vattenfärger har vi gjort..såklart. Annars lugna pucks.
Och tänk varje gång jag duschar så hittar Isabelle på hyss. Ibland håller hon på med datorn, ibland klättrar hon lite här och där. Idag hade hon fått tag i mitt lilla sy-kit. När jag kom in i hennes rum stod hon och plockade med en massa vassa knappnålar! Inte så lämpligt för småbarn.
I morrnbitti har vi tvättid. Jobbar kväller gör jag. Isabelle sover hos sin papi. Så ser det ut.

Annars vill jag bara be er att ta hand om er själva och era nära och kära...


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0