Giggeligiggeli

I morse fick Isabelle ta på sig en klänning och jag satte upp håret i 2 pippilotter. Tyvärr hann hon dra av sig tofsarna innan fotograferingen. Men men, hon är ju lika söt för det. Ska bli spännande att se hur korten blir. Det hade tydligen vart en bra fotograf som lekte med alla barnen innan hon knäppte korten.

Jag hade en timmes matte på morgonkvisten. Sen storhandlade jag på maxi. Jag älskar den affären. Jag får alltid en massa bra erbjudanden och fick till och med en rabattkupong på 125 kr. Och ännu en bra sak var att jag köpte kaffe innan jag gick in så då blev det ännu trevligare att handla med en kopp kaffe i handen.

Sen kom Madde och plockade upp mig så tog vi en tur till Albert&Herbert/Kjelles. Där på parkeringen kom en häst skenandes. Riktigt läskigt. Hoppas dom fick tag i han. Köpte iaf blommor på Kjelles och en vit, fin julstjärna på A&B. Sen var vi och käkade på Frasses. Jag tog en grillbiff med pommes o bea. Jag skulle vilja översätta deras meny till att det var: En hamburgare med pommes och widersås. Ingen matro fick man heller då det satt ett gruppboende bakom oss som hade en väldigt hög ljudnivå. Ni vet Quagmire i Family Guy, ungefär så lät en: GIGGELIGIGGELI...Nonstop alltså!

Sen kollade vi in klädaffären bredvid ö&b. Massa dyra märkeskläder hade jag inte förväntat mig. På ö&b hittade jag en blomkruka, ljusfat och jox. Mycket trevligt att shoppa småprylar ibland. Är väldans nöjd med blommorna. Vuxenpoäng javisst!

Fredagsmyset började med en tortillagratäng för ett tag sen. Bellis är i sängen och jag kollar idol nu och fortsätter myset.

Trevlig helg!
Fin blomma i en fin kruka till ett mycket bra pris!



Fredagsmys tidigare i kväll med vindruvor och Kalle Anka-film :)


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0