Rest på allt.

Igår hann jag åka på studieverkstan i ca. en timme (ingen hjälp den här gången heller, trots att jag var på rätt ställe...) Hur som helst så ringde dagis och sa att Isabelle inte var pigg. Samma visa som förra veckan. Herregud. Är jag en kass mami som inte märker när ens barn har feber? Och jag vill bli sjuksköterska...pinsamt.
Men jag åkte och hämtade henne och åkte hem och chillade lite. Men hon var då väldans pigg ändå så vi följde med mamma och Amanda på bangkok-kajen. Gött!! Isabelle gillade friterade räkor skarpt. Vi betalade inte för henne eftersom vi trodde inte hon skulle vara så matfrisk, men såklart åt hon utav bara den och ropade efter MERA MAT!!!
Ooops...

Sen fick stumpan bli skjutsad i vagnen av mormor. Hon slocknade på en gång. Det var lääängesen hon sov i vagnen nu. Vi hinner aldrig med att promenera. Och så gör ju latheten sitt. Själv åkte jag och gjorde omprov. På det förra jag gjorde stod det: Öva på hela kapitlet. Rest på allt.
A men tack då! Det kändes liiite bättre den här gången. Det kan ju inte bli värre iaf... Inte många veckor kvar av matten nu. Jalla jalla med kompletteringarna!!

Matte och jobb hela dagen. Isabelle sover hemma i natt iaf, för jag fick en tid hos bvc i morrnbitti. Vi var där i våras sist, lite för tätt inpå 2-årskontrollen så vi skulle höra av oss på höstkanten och nu gjorde jag det. Alltid lika spännande att se hur mycket hon växt.

Nu är det Grey´s som ska avnjutas tillsammans med hallon, blåbär och grädde :)



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0