Sjuk bäs

Jag hann jobba några timmar idag tills dagis ringde. Då hade dom en hängig tös där med en temp på 39,2. Så då var det bara till att packa ihop och göra helg. När vi kom hem blev det bums i säng. Jag passade på att laga mat medans. När fröken vaknade måsta vi åka och handla hem lite nödvändigheter som man måste ha när man är sjuk: Festisar, kakor, risifrutti, glass och vindruvor. Tyvärr gick nästan ingenting i. En piggelin. En tugga av kakan, ett sug av festisen. Lite mjölk. Eftermiddagen har bestått av filmmys i soffan. Isabelle blir så mammig och vill sitta och ligga nära hela tiden. Det kommer jag ihåg när jag var liten också. Det fanns inget bättre än att kura ihop sig med mamma. Så vi har haft det mysigt. Men hon blir som vanligt väldigt stånkig i andningen, och hon sa faktiskt att hon hade ont i huvudet också. En skvätt ipren innan läggningen fick hon. Vid halvsju ropade hon "Måste sooova nuuu". Då hon kommer med ett sånt förslag så är det illa. Hon somnade på stört. Hoppas natten går bra.

Tycker så synd om min bebis...



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Madde

Uffa, krya på na!

2010-10-14 20:48:48
URL: http://cochise.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0