Inte lätt att vara liten...

Idag var det vitt ute. Fy bubblan. Isabelle måsta ju direkt undersöka snön genom att ta ett smakprov. Om och om igen. Bläää. Att det ska vara så roligt att äta snö.

Nu när jag kom hem i kväll har hon vart oerhört ledsen och gnällig. Först och främst ville hon absolut inte lägga sig. Hon sa att hon skulle sova i morgon i stället. Men den gubben gick inte. Skrik och grin under alla kvällsbestyren. Hon hade även på sig sina foppatofflor och när jag tog av dom blev hon helt hysterisk. Lugnade ner sig lagom till sagan. Vi läste om Benny som tar sin lillebrors napp. Då kom Isabelle på att hon vill ha napp också och började stortjuta och hulka. Lugnade ner sig igen. Nästorkning och tröstning har kvällen bestått av. Vet inte vad som är så jobbigt. Hon är nog lite krasslig fortfarande. Eller så var hon väldigt övertrött. Men jag tycker så oerhört synd om henne när hon är så otröstlig. Hon fick somna i min säng. Känns skönt att få krypa ner och krama om henne sen. Min älskade ängel!
Inte lätt att vara liten ibland när man inte kan säga allt man vill. Hon försökte få fram ett ord mitt i alla hulkningarna och tillslut kom jag på att hon ville ha dit Mimmi. Såklart :)

I morrn ska vi på bvc. Kan ju fråga Maria om hon kan se om det är nåt annat fel med tjejen. Nattinatt!





Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Underbart fin bild!

2010-10-21 16:34:41
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
Malle

Jaa visst är den :)

2010-10-21 21:24:22
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0