Lördagen

Det tidigare inlägget säger väl allt. Man blev lite på pickalurven i lördags. Vinet verkade aldrig sluta flöda. Åkte till Borr till Linas mammas hus. Sketasnyggt ställe! Där satt vi och tjattrade en massa tok tills vi åkte in på Ljusdal. Gick först på järnvägs. Skakade lite rumpa och sånt. Sen tröttnade vi och gick på stadt. Linda P fixade in oss till ett mycket lämpligt pris (som hon stod för med sin upphittade peng) :P Där inne var det också mycket folk. Skakade lite rumpestump där med. Klockan blev två och det roliga tog slut. Stapplade hem till mamma på mina oerhört smärtsamma stövlar. Där gjorde jag lite makaroner med ost och skrammlade lite lagomt högt. Sen somnade jag gott. Vaknade tidigt av en enorm huvudvärk. Gick upp, tog en ipren, käka frulle och gick och la mig igen. Sen blev det pirre och sen fick jag skjuts hem av mami. Skönt!

Det blev en tidig kväll både för mig och Bellis. Det blev ingen middagslur för henne igår, men det gick faktiskt bra ändå. Men vi gjorde kväller redan vid sex och hon somnade vid halvsju och vidare till sju idag. Skönt!

Jag sitter på jobbet och pluggar matte. Prov i morrn. IGEN. Prov varenda tisdag. Har ju en rest om substitutions och additionsmetoden. Det tyckte jag var ganska enkelt ändå, men nu förstår jag inget alls. Jobbigt läge.

Annars längtar jag som vanligt tills jag får hämta Bellis på dagis.
Ha en härlig vecka!
/M-zor

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Anonym

finemang!

2010-10-25 14:41:17

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0