Vrid, slicka, doppa...

OBS!
Detta inlägg kan vara olämpligt för barn och andra känsliga personer...


Jo, jag har hört många diskuterat reklamen för kakorna Oreo. Jag har inte riktigt uppfattat grejen förrän alldeles nyss då den gick på reklamen (jag är liiite efter). VEM I HELA VÄRLDEN KOM PÅ DOM DÄR OPASSANDE ORDEN?? Det är ju tydligen inte bara jag som tänker snuskiga tankar. Men seriöst. Vad tänker du på när du ser orden:
Vrid, slicka, doppa

Kunde dom inte bara säga: Här kommer våra goda kakor. Ät dom som folk!

Men reklamen funkar ju tydligen, för jag tror minsann jag ska unna mig ett paket Oreo´s i helgen, så får även jag veta hur det känns att vrida, slicka och doppa... Hittade även en expertguide (utifall man får problem...) Alltså den är seriös, jag hittade den på deras hemsida. Helt bananas!


Expertguiden
Svårt att vrida? Slickar du lite för mycket? Vet du inte hur man doppar? Här hittar du hjälp!

Redo med ett glas mjölk?
Vrid de två halvorna för att komma åt den krämiga fyllningen. (Brr..om den är för kall går det inte så lätt att vrida. Förvara därför dina Oreo i rumstemperatur, inte i kylen!)
Slicka den krämiga fyllningen. Även om den är jättegod, slicka inte upp allt, för då kan kexet inte sättas ihop igen inför doppandet!
Doppa din Oreo i ett glas, mugg, bägare, skål eller kopp med mjölk och få den där härliga känslan av mjölk och choklad.
Nu är du redo att hugga in. Mmm!



Jag kan översätta för er som inte har dom okomfortabla tankarna som jag har (dock lite censurerad):

Svårt att vrida? Slickar du lite för mycket? (Om det nu är möjligt) Vet du inte hur man doppar den?

Redo med motsatsen till din "oreo"?

Öppna upp de två läpparna för att komma åt den krämiga fyllningen.

Slicka den krämiga fyllningen. Ju mer du slickar, ju krämigare blir det och ju lättare går det att doppa.

Doppa din "oreo" i den goda fyllningen och få den där härliga känslan av dopp i grytan.

Nu är du redo att hugga in. Mmm!





Det låter ju kanoners det! Oreo it is!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0