Awesome

Måste säga att helgen vart helt awesome. Förmodligen beror det på att jag har haft folk runt om mig hela tiden. Sånt gillas! På fredagen sov ju syrran över. På lördagen kom även mamma en sväng. Och på kvällen var vi hos Tommie och käkade god mat, kollade på en riktigt bra film och käkade godis. Law abiding citizen hette filmen. Grym!
Tränade bodypump på Hudikgym. Öste på med extra-vikter. Känns ordentligt idag. Men ändå drog jag till det nya träningsstället och körde ett till pass bodypump idag. Känns som mina skinkor är gjorda av stål just nu. Som två rejäla bowlingklot...

Igårkväll satte jag in en tjälknöl i ugnen. Efter 13 timmar så tyckte jag det fick räcka. Bjöd Sandra & Bakon på det idag, fast vi var hemma hos Tommie, så han var ju också med på ett hörn :) Hade potatisgratäng till. Sen blidde det pannacotta med hallon till efterrätt. Jag är väldigt nöjd med den lilla bjudningen om jag får säga det själv. Jag tycker det är roligt att bjuda folk på mat, för oftast blir man bjuden tillbaka nån gång ;)

Men gud så hungrig man blir av att träna har jag märkt. Vi käkade ju vid halvsex och typ vid åtta var jag vrålhungrig igen och måsta göra i ordning lite gröt här hemma. Känner mig fortfarande lite sugen, men det får vänta tills i morrn.
Jag jobbar kväll i morrn. Skönt att slippa gå upp med tuppen. Fast det gör man väl ändå. Men konstigt nog så sov Isabelle till halvtio idag! Underbart!

Både hon och jag är lite småsnuviga och hostiga. Jobbigt när hostan kommer på natten. I natt klev jag upp för jag var så hostig och då började jag blöda näsblod som en gris. Suck...

Nu kollar jag på film, men tror det är dags att sussalull och förbereda sig för en ny vecka med nya, härliga möjligheter :)




Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Linda

Det låter som att du mår toppen nu Malle, kul att höra!=)Du ger mig inspiration till att kommma igång med mer träning!!

2010-09-27 20:30:12
URL: http://lindanordquist.blogg.se/
Malle

Linda: Ja, det är tur man har bra dagar också. Kul att höra att jag sprider lite inspiration :)

2010-09-28 10:07:39
URL: http://marlenejonsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0