Inkompetenta dörröppnare...

Hade först en mattelektion i morse. Efter det gick jag på stan. Skaffade mig en vit jacka för 150 spänn. Helt awesome! Lätt värt att köpa en vit jäkel för det priset! Och så hittade jag ett par jeans och ett linne. Känns gött. Var så jävla skönt att gå på stan i lugn och ro utan barnvagn. Men jag måste klaga på en sak. Människor som är helt inkompetenta då det gäller upptagna provhytter. 2 ggr var det nån som öppnade när jag stod och provade kläder. Alltså jag kollar ALLTID neråt och kikar om jag ser några fötter innan jag sliter upp dörrar. Till och med på Gina Tricot där dom har som gardiner som man drar för. Är en sån fördragen är det ju ganska uppenbart att det är någon där inne. Men vissa är ju helt dumma i huvudet. Jag blir så irriterad.

Efter mina inköp gick jag tillbaks till cul och löste några tal. Och kl. 12 var det dags för bodypump. Jag har ju äntligen återhämtat mig sen förra gången. Men nu har jag i stället förjävla ont i nacken. Jag måste ha lyft fel och hållt upp huvudet på fel sätt. Drygt att det aldrig kan flyta på...

Hämtade tösen på dagis och tänkte åka och leka i parken, men då börjar det såklart regna. Då åkte vi hem i stället och här blev vi kvar. Kanske bättre lycka i morrn. Då kan jag passa på att rösta i samma veva så slipper jag på söndag.

I kväll har jag och Bellis mest myst i soffan. Och mitt i allt lekande och sjungande så blev det tyst och stilla i soffan...



En slagen hjälte...

I morrn tar jag bussen till Ljusdal. Ha en underbar helg alla glada! :)

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0