Nej tack...

Ajaj vilken ond rygg jag fått. Måste suttit konstigt på föräldramötet. Som vanligt fick vi lyssna på rektorn först. Hon pratade inte lika länge som förra året som tur var. Sen fikade vi inne på avdelningen. Fröknarna berättade om hur allt dom gjorde hade en baktanke. Och väldigt mycket involverade matematik. Framtiden har tydligen många genier att vänta sig. Fick en lapp hem med ramsor som dom kör med nu. Sånt är kul att veta tycker jag, så förstår man vad Isabelle går och rabblar för nåt när hon kommer hem. Och så fick vi såklart skriva ner på en lapp vad vi tyckte om förskolan. Ris och ros. Madde: Det blev inte roligare än så :)

Den här veckan kommer jag inte hinna träffa min Bellis så mycket, och det gör alltid lika ont i hjärtgropen när jag vet det och nätterna hon sover borta. Usch! Idag var hon med farfar medan vi var på möte. Där hade hon vart med och plockat en massa plommon som vi fick ta med hem. Hon hade tydligen ätit en massa också. Får se vad magen tycker om det... :) Sen var det bara att åka hem och lägga henne. Imorrnbitti blir det dagis för henne. Jag ska på matte och sen jobba. Kommer hem på kvällen och då sover väl hon. Dagis på torsdag och så sover hon hos Tommie. Phu... Och på lördag ska jag på ännu ett 25-årskalas. Man får ta vara på alla stunder lite extramycket när det blir så här.

I morrn får vi nog tillbaka proven...måtte jag få åtminstone NÅT rätt... man borde få godkänt för att man försöker iaf :) Fast på sista frågan ansträngde jag mig inte alls. Jag skrev -Nej tack. Bara det ger mig ett IG.



Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0