Skitprov

Idag gjorde man prov. Det var inte igår man höll på med sånt. Jag fick totalt hjärnsläpp, blev superstressad och allt gick åt fanders. 99,9 % säker på att jag fått IG. Kollade på klockan efter jag suttit där en liten stund. Men då var klockan två och jag började jobba just kl. två. Så då var det till att dra. Fan fan fan va onödigt.

På förmiddagen innan det hemska provet så var vi till jysk och handlade lite. Bl.a ett nytt duschdraperi. Mitt håller på och gå i smulor. Skitgrejer från ö&b.

Sitter nu på jobbet. Slutar kl. åtta. Och Idol börjar ju i kväll. Måste ju se alla auditions. Tyvärr missar man väl i början...

I morrn är det matte 8-11.30 och jobb 14-20. Man vet vad man har och göra. Förhoppningsvis ska jag hinna med nån slags träning där emellan. Ska nog köpa mig ett klippkort på Hudikgym banne mig. Lite spinning skulle inte skada min degiga röv.

Nä nu säger vi God Kväll!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0