Trevlig helg!

Började dagen med mattelektion och efter det matteprooov! Vi fick sitta i en annan klass lektion så det var ganska surrigt. Jag som vill ha knäpptyst omkring mig, så jag kan ju alltid skylla på det när mitt IG kommer som ett brev på posten. Jag förstod inte ens vissa frågor. Jag som försökt plugga och plugga. Varför fastnar det inte?

Jaja, efter lite shopping på maxi och kaffe på solbågen hämtade jag Bellis. Åkte på ö&b för att fördriva en timme. Såklart handlade jag en massa onödigheter då. Åkte en sväng och sen hämtade vi Amanda på busstation.

När vi kom hem gjorde vi tacos på en gång. Yumm!
Sen kom S.O.B (son of a bitch...höhö...) Nä, Sandra, Oliva och Bakon. Man är ju lite smårolig så här på fredagkväll. Drack kaffe med dom.

Nu sitter vi och kollar på Einsteins. Isabelle äter fruktsallad och vi väntar på idol.
Fredagsmyset är i gång. Tända ljus överallt. Film efter idol. Och sen ska syster sova över här för första gången. Skoj!

Trevlig helg önskar dom tre lodisarna på Kristineberg :)




Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0