Magsjuka...igen.

Jahapp...igår blev det inte alls ett jäkla liv när Isabelle skulle sova. Hon somnade alldeles själv utan bråk (hemma hos pappsen). Jag blev genast misstänksam, och fick lite ångest över att jag klagat på henne. Men som sagt var det märkligt att hon somnade fort. 2 timmar senare vaknar hon och spyr. Jahapp. Magsjuka igen då. Jag som badat henne innan läggdags och haft tvättid tidigare under dagen. Är det inte otroligt? Efter massa stök och bök för mitt lilla troll så somnade hon igen. Och vaknar igen. Och kräks ner hela sängen. Igen! Hela håret var fullt med kräks så då blev det en nattlig dusch. Usch så hemskt...hon var alldeles skakis och blek. Bytte i sängen och la mig med henne. Sen kom Tommie hem från jobbet när hon var färdig med allt kräkande. Lämpligt för honom!
Men idag har hon vart pigg som en mört. Själv har jag stoppat i mig vitpeppar och hoppas på det bästa.

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0