E4

Idag tog vi en sväng på buset igen med Olivia och hennes päron. Riktigt skoj! Träffade även kusinen Gabrielle där. Så då blev det en massa bus med henne också och en liten tår kom när de måsta skiljas åt. Sötisar! Idag vågade Isabelle åka med i den stora kanan som går uppifrån taket, sen ville hon ju inte göra annat. Satan vad varmt det blev.

Efter en massa lekande och kopiöst svettande så åkte vi med till söderrå, promenixade till e4:an och kollade på loppet som var nästan slut när vi kom fram. Men men... pimplade lite kaffe och åkte hem. Hällde i styrservooljan också som jag köpte efter rekommendationer från Johan och tänk vad bra det blev. Bilen har ju gnällt som bara den när jag svängt med den och jag har försökt ignorerat det där och trott att det vart nåt jättedyrt problem och så var det bara lite olja som skulle fyllas på. Nu är den tyst och jag gillar min bil igen. Eller ja...jag vill fortfarande ha en mindre mer bränslesnål bil. Får se om jag orkar ta tag i det där...

Nu kollar vi på Bilar-filmen och mumsar godis. Lördagsmys!



Isabelle sprang e4-loppet...nästan!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0