Kritter

Idag har vi vart till Sundsvall och inskaffat en säng till Isabelle. Efter lite velande hit och dit blev det en vit Kritter med söta lamm vid huvudändan. Sen köpte vi lite annat krimskrams och käkade trippel cheese-hammis på Max. Där fanns det även en hoppborg utanför som blev väldans poppis hos Isabelle. Där fanns även en till tjej i Isabelles ålder som också hette Isabelle. Det blev lite förvirring där ett tag. Stumpan var vaken hela vägen hem och diskuterade vilt i baksätet. När vi kom hem tog jag fram saxen och klippte bort lite slitna fjun från hennes lilla huvud. Det blir ju ganska slitet då hon har en ful ovana att gnaga på sitt eget hår.

I morgon ska jag försöka få ordning på sängen. Förhoppningsvis får jag hjälp. Jag är hopplös med sånt där...





Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0