Liftarn

Idag ska jag pussa på min Isabelle mest hela dagen, för i kväll åker jag hem till Hudik och sen vidare till Stockholm i morgon. Gratis resa både dit och hem genom lite liftning med Tommies tradare. Jag har längtat så länge efter att få åka till Sthlm och nu är det äntligen dags. Jag ska nog gå raka vägen till pressbyrån och köpa en latte och bulle. Självklart ska även Bröderna Olsson få sig ett besök i helgen. Yummie!
Men som vanligt går jag och gruvar mig för att inte få träffa Bellis förrän på söndagkväll. Hualigen. Men jag antar att helgen kommer flyga förbi. Sen har vi ändå en hel veckas till ledigt tillsammans. Weee! Så ser det ut för mig dom närmsta dagarna :)



<3


Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Saara

Vilken fin bild! :)

2011-08-18 15:47:20
URL: http://saarakurvinen.bloggplatsen.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0