Jullov!

NU HAR VI LOOOOV!
Jag har lugnat ner mig lite. Och tänkte skita i alla måsten i morgon och kanske ta ett dopp i Igges badhus i stället. Nä, men man kanske hinner flera saker i morgon. Vore ju skönt med ett dopp och ägna lite tid till enbart Bellis.

Isabelle kan säga alla bokstäver i alfabetet förresten. Alltså hon härmar mig när jag säger bokstäverna. Det funkar bra. Eller nästan. Det låter ungefär så här i mitten: K, L, M, N, O, P, Q, ÄLG, S, T, U...osv. Vi sitter här på tu man hand och as-garvar åt detta. Hon nämnde även att hon skulle bajsa på julafton nästa gång hon ska bajsa. Jo man tackar! To much info I.J!



Värsta snygga tomten Bellis gjort på dagis! Och värsta finurliga grejen att kunna göra en tomte av sitt handavtryck tycker jag då!
*Impad*

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0