Älskade lillebror

Efter jobbet idag så åkte jag och Isabelle till sjukhuset och hälsade på min älskade lillebror. Han var väldigt trött. Han mår självklart inte bra, men han var ändå sig själv. Jag önskar jag kunde göra någonting för honom, men överlämnar det till dom som kan. Jag tog med lite godis, festisar och en bok. Tror han uppskattade att vi kom. Hoppas av hela mitt hjärta att han mår bättre snart och får komma hem. Det är ingen hemlighet det som har hänt, dom flesta vet det redan genom forum, bloggar och tidningar, men ändå kan jag inte skriva ut själva orden. Det är svårt att säga dom högt och det är lika svårt att skriva ner dom. Det är en tuff tid nu, men nog ska vi klara av detta också.

Tack till alla er som inte gav upp!

Varsågod och skriv så fingrarna blöder!
Medmänniska

Förstår att det smärtar,

jag var vaken från din brors första post tills dess att hjälp var på plats. Mitt engagemang skedde aktivt men utan att delta i tråden. Tyckte inte hans personuppgifter behövdes offentliggöras när larm redan upprättats. Det finns dock mycket kvar att göra för din brors välmående. Hur mkt hjälp vetskap har ni om hans bulimi och hur den påverkat honom? Tänkte att du bla i all välmening tog med godis och festis. Jag tänker mest på hans historik av ångest/mat (inte från fb-tråden).

Lämnar mail, vill inte skriva mer i din öppna blogg.

Dessa frågor är sådana jag lätt kan fråga F själv men vill veta av dig som en av hans närtående.

Ta hand om dig.

2011-02-05 17:14:05

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0